Natural Freedom

Forum for the natural awakening and self-realization of men
It is currently Mon Aug 21, 2017 1:10 pm

All times are UTC [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: Wed Jan 18, 2017 5:44 pm 
Offline

Joined: Wed Nov 07, 2012 12:54 am
Posts: 409
Location: Levelling up.
It's just a case of low self worth. All it comes down to really. It's why you attract those who don't value themselves either. They probably know you will put up with their shit. You can analyse your shit to death but what does it really achieve? Just going over the same ground again and again.

Maybe ask one question, instead of a zillion. What will it take to start valuing yourself?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jan 18, 2017 10:45 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 08, 2016 9:42 pm
Posts: 156
Location: UK
Sai wrote:
:lol: :lol: :lol:

I have been to hell and on my way back.
the devil is off my back.
:| we have a child tho


Do you know of any good child related resources?

_________________
We go away to find home, we make acquaintances to understand friends, we converse in order to enrich our conversation with ourselves. - Michael Oakeshott


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Jan 21, 2017 10:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Apr 05, 2010 9:14 am
Posts: 1852
Leo wrote:
It's just a case of low self worth. All it comes down to really. It's why you attract those who don't value themselves either. They probably know you will put up with their shit. You can analyse your shit to death but what does it really achieve? Just going over the same ground again and again.


Mirror.

Leo wrote:
Maybe ask one question, instead of a zillion. What will it take to start valuing yourself?


This experience has made me realize and recognize my worth, that I deserve better.

The more I value myself, the less shit I'm putting up with.

_________________
"Simply put, you being in her life is a BLESSING. Her wronging you in any way is her own self-inflicted CURSE, and if she does wrong you, then let the punishment fit the crime. Her life will absolutely SUCK without you."


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Feb 05, 2017 4:37 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Sep 16, 2012 5:37 am
Posts: 153
Location: Texas
Man this post hit home..time for me to relearn I've been away for too long :ugeek:

_________________
I don't love them. I don't chase them. I duck them.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2017 1:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 06, 2010 2:06 am
Posts: 1167
Location: Foundation/Root
Alchemist wrote:
Sai wrote:
:lol: :lol: :lol:

I have been to hell and on my way back.
the devil is off my back.
:| we have a child tho


She may be off your back but she will always be lurking, did this just happen?



couple weeks now. still dealing with the cleanup. funny how when things go awry it's always the man's fault. as you said, she is still lurking. trying to bait me on Facebook with shade throwing posts. me? I give her zero attention, money for my son and the rest of effort at my job.

Alchemists, never ever impregnate a woman like the one you described. the one I did started out cool, until she started sapping my life force. she got knocked up once, I told her to inform her parents, she reacted frighten to that so I told her to delete the fetus(month and a half) she then proceeds to get knocked up again...not saying I didn't play an integral part, but she was supposed to be on contraceptives and she knew I was not ready for a child. I love my son tho. but I hate the person I got him with :| he is almost one now and I do every damn thing for him, she only keeps him cuz I had to put her out of my home. and with all of that she is still an ungrateful bitch that lives on Facebook and post dumb shit. sorry for unloading on your post....its just been a while

_________________
"I'd rather have no bitch than a half a bitch" Iceberg Slim


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2017 1:57 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 06, 2010 2:06 am
Posts: 1167
Location: Foundation/Root
Pindar wrote:
Sai wrote:
:lol: :lol: :lol:

I have been to hell and on my way back.
the devil is off my back.
:| we have a child tho


Do you know of any good child related resources?

my sister works with "child development agency"

_________________
"I'd rather have no bitch than a half a bitch" Iceberg Slim


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 13, 2017 8:12 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Apr 05, 2010 9:14 am
Posts: 1852
Sai wrote:


couple weeks now. still dealing with the cleanup. funny how when things go awry it's always the man's fault. as you said, she is still lurking. trying to bait me on Facebook with shade throwing posts. me? I give her zero attention, money for my son and the rest of effort at my job.

Alchemists, never ever impregnate a woman like the one you described. the one I did started out cool, until she started sapping my life force. she got knocked up once, I told her to inform her parents, she reacted frighten to that so I told her to delete the fetus(month and a half) she then proceeds to get knocked up again...not saying I didn't play an integral part, but she was supposed to be on contraceptives and she knew I was not ready for a child. I love my son tho. but I hate the person I got him with :| he is almost one now and I do every damn thing for him, she only keeps him cuz I had to put her out of my home. and with all of that she is still an ungrateful bitch that lives on Facebook and post dumb shit. sorry for unloading on your post....its just been a while


No worries, damn that's rough dude. If I'd gotten this chick pregnant I'd end up raising the kid on my own cuz she's so unstable, if we did raise the child together she'd end up with Postnatal Depression and god forbid if she acted out on that, I'd never forgive myself.

I'd be a shell of a man and more broken than she left me when our relationship ended. I actually ran into her the other day and ignored her like she didn't exist, I had a crazy feeling though that hit me deep. I genuinely cared for her and her wellbeing, as fucked up as she was. It's like the nurturing side of me went into overdrive when I gave into the feels, and her being good at getting whatever she wants, in that fucked up way we were compatible.

That will never happen again, it hurts less now than it did but the pain will always be there as a solid reminder of what not to do.

_________________
"Simply put, you being in her life is a BLESSING. Her wronging you in any way is her own self-inflicted CURSE, and if she does wrong you, then let the punishment fit the crime. Her life will absolutely SUCK without you."


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 13, 2017 8:18 pm 
Offline

Joined: Sat Apr 10, 2010 5:51 pm
Posts: 1600
Location: Laniakea Supercluster
There are reasons why psychiatrists can not get emotionally and sexually involved W/ their patients

_________________
Nothing in common


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group